Har du spørsmål om faktura
Spørsmål om faktura og passeringer
Har du spørsmål til en faktura du har fått fra BPS Nord kan du sende oss en henvendelse via kontaktskjemaet slik at vi kan se nærmere på saken. Henvis til ditt fakturanummer og forklar i korte trekk hva din henvendelse går ut på.
Har du fått fakturaer på full pris, men mener du har avtale?
Dersom du har mottatt faktura fra BPS Nord, har det ikke vært registrert med avtale på passeringstidspunktet. Dersom du mener du hadde en gyldig AutoPASS-avtale, så ta kontakt med din brikkeutsteder og undersøk hvorfor avtalen ikke er aktiv.
Vil du ha oversikt over dine passeringer?
Passeringer registrert hos BPS Nord gjelder alle passeringer som er gjort uten avtale på kjøretøyet. Dine passeringer vil fremkomme av din faktura som du har mottatt per post, DigiPost eller eFaktura. Vi kan kun sende passeringsoversikt der passeringene allerede er fakturert og vil fremkomme av fakturagrunnlaget
Ønsker du kopi av en av dine fakturaer der passeringene fremkommer, kan du kontakte vårt kundesenter. Husk å henvise til registreringsnummer eller fakturanummer du vil se passeringer tilknyttet.
Passeringsopplysninger kan kun sendes direkte til eier av kjøretøyet.